איך לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל במהלך אחד פשוט?

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!

 

כתבות חשובות

כתבות חשובות

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות

סובלים מכתבות שליליות בגוגל – הירשמו לשירות שלנו ונעלים את המידע השלילי

למעלה מ-75% מהגולשים המחפשים מידע על עצמם או על העסקים שלהם בגוגל אינם מרוצים מתוצאות החיפוש! האם גם אתם חיפשתם את השם שלכם בגוגל ומצאתם בתוצאות הראשונות פרטים על זמר, עורך דין, עבריין או אנשים שאתם לא ממש מכירים?

האם גם אתם נתקלתם בבעיה הקשה בזמן שחיפשתם פרטים עליכם ועל העסק שלכם ומצאתם פסקי דין, תביעות, משפטים, מידע על המשכנתא שלכם, על החובות שלכם, על תאונות דרכים שעברתם, הוצאה לפועל, פשיטת רגל או כל דבר אחר שמפריע?

האם גם לכם קרה שחיפשתם מידע על עצמכם בגוגל וגיליתם שדווקא האתר שלכם תקוע למטה ובתוצאות הראשונות יש מידע שלא ממש עוזר לכם להתקדם בחיים/בעסקים?

בשביל כל המקרים האלה הירשמו עכשיו לשירות google your mane וקבלו הבטחה/התחייבות להעלמת מידע שלילי מגוגל, הדחקת איזכרים שליליים, קידום קמפיינים חיוביים ומחיקה של כל מידע פוגעני, מטריד, אינטימי או כזה שנחשב פסול בעיניכם! 

מה אחוז האנשים שגולשים בגוגל ומגלים תוצאות שליליות?

גוגל לא מפרסמת סטטיסטיקות רשמיות אבל מחקרים שאנו ערכנו מגלים כי כ-75% מהגולשים בגוגל לא מרוצים מתוצאות החיפוש של שמם ברשת. מי הם אותם אנשים שסובלים מתוצאות שליליות בגוגל – כולם!  אנשים פרטיים, סטודנטים, טייסים, דיילים, עקרות בית, גננות, רואה חשבון, מוסכניק, מהנדס, עורך דין, מנהל חשבונות, מנכ”ל, חיילים וחיילות,  עצמאים, שכירים, קרייריסטים, עצירים, אסירים, עבריינים, פושעים, פרופסורים, זמרים וזמרות, שחקנים, אמנים, דוקטורים, רופאים, פוליטיקאים, אישי ציבור, אנשי כוחות הביטחון, משטרה וצבא. יועצים, מומחים ובעלי מקצועות חופשיים. ברשימה תמצאו ייצוג של כולם ואנו – בגוגל יור ניים -נותנים לכולם הזדמנות לשכור את השירותים שלנו ולשלוט על תוצאות החיפוש גוגל ורק במקרים מאד מסוימים נמנעים לקבל את המשימה.

איך מגלים כתבות שליליות?

 כתבות שליליות בגוגל, פרסומים פוגעניים, חדשות, מידע עם עניין לציבור, מעצרים, תביעות, פסקי דין, רכילויות ואפילו טוקבקים, סרטונים ופעולות שיימינג – כולם מקבלים ביטוי בגוגל ברגע שמפרסמים טקסטים ברשת ומאזכרים את שמכם.
על מנת לגלות מידע שלילי ברשת ניתן לערוך חיפוש בגוגל ולעבור על מספר עמודים ותוצאות חיפוש.
ניתן לבצע חיפוש תוצאות גם בגוגל ארה”ב, איטליה, ספרד,צרפת, בריטניה, רוסיה וכל מדינה. וכאן המקום לציין – השירות שלנו גלובלי. מוזמנים לפנות בכל בעיה של ניהול תדמית בגוגל בארץ או בחו”ל.

כיצד להסיר תוצאות שליליות בגוגל?

האמת – קשה מאד עד בלתי אפשרי להסיר תוצאות שליליות בגוגל. יש הרבה מאד חברות שיציעו לכם פתרונות כאלה ואחרים אבל לא את הדבר האמיתי. רוצים תכ’לס תוצאות – פנו אלינו לכל פתרונות של מחיקה מגוגל, הסרה מגוגל, הדחקה מגוגל או קידום בגוגל.  אנו פתוחים גם למשימות מיוחדות!

איך למחוק כתבות מגוגל?

מחיקה של כתבות מגוגל היא משימה קשה מאד. אנו לא משתמשים במחק או טיפקס וגם לא בשיטות פסולות. העבודה שלנו  מטודולוגית, מעמיקה ואופרטיבית.
רובין הסביר כי מדובר באחד הסודות הגדולים בעולם האינטרנט, משהו שמתפתח, משתפר ומתקדם כל הזמן. אגב כאן המקום לציין בגאווה כי גם בגוגל ישראל שותפים להצלחה ובעצם כאן בארץ, פיתחו טכנולוגיה מתקדמת שבעזרתה ניתן להשלים את חיפוש המילים באופן אוטומטי.

איך מסירים תוכן מגוגל?

איך מסירים תוכן מגוגל? מתקשרים אלינו או ממלאים פרטים בדף הקשר. מכאן כל האפשרויות פתוחות!

 

רוצים למחוק מגוגל – אנו הפתרון הכי מהיר, איכותי ומקצועי למוניטין שלכם!

הירשמו עכשיו לשירות מחיקת תוכן פוגעני מגוגל, הדחקה של הודעות שליליות וניהול תדמית עסקית/פרטית. 

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא”ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!

 
Facebook
Twitter
LinkedIn

כתבות חשובות

ניהול מוניטין

איך להסיר שיימינג מגוגל

חידושים במאבק בשיימינג רונן הלל מומחה ניהול מוניטין מסביר על חמישה דברים שלא ידעתם במאבק כנגד שיימינג. כיצד מידע וטכנולוגיה משלבים ידיים במלחמה כנגד תכנים שליליים

מחיקת מסמכים משפטיים מיידי

ניהול מוניטין תיקי בית משפט

ניהול מוניטין לתיקים הנידונים בבתי משפט הדיונים בבית המשפט נמשכים שנים רבות עד לקבלת פסק דין. אנו מציעים ניהול מוניטין תיקי בית משפט כדי לייצר דעת

הסרת תוצאות שליליות בגוגל

להעביר אזכורים שליליים לדפים אחרונים

להעביר אזכורים שליליים לדפים אחרונים אם אתה רוצה להעביר את האזכורים השליליים לדפים אחרונים – כאן מספקים שירות כזה לאנשים פרטיים ולעסקים וחברות. את מחיקה

מחיקה מאתר אינטרנט - ניהול מוניטין ברשת האינטרנט

כך תבצע מחיקת קישורים שלילייים

מחיקת קישורים שליליים יש לך בעיה בגוגל בגלל קישורים שליליים? מעוניין להסיר ולמחוק קישוריות שליליות/קישורים שליליים מ-גוגל? אתר google your name מציע שירות ייחודי למחיקת

מחיקה מגוגל, ניהול מוניטין, הסרת כתבות שליליות

איך למחוק מידע מגוגל

איך למחוק מידע מגוגל אתר google your name   מציע שירות ייחודי של טיפול בכל ההיבטים הנוגעים לתכנים המופיעים במנוע החיפוש של גוגל. אם יש

כתבות חשובות

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!