מחיקת פסקי דין מהאינטרנט

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!

 

כתבות חשובות

כתבות חשובות

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות

מחיקת פסקי דין מהאינטרנט

מחיקת פסקי דין מהאינטרנט או במילים אחרות הסרת פסקי דין מהרשת היא פעולה שעשויה לשנות את מצב המוניטין מהקצה לקצה או להביא לשיפור של ממש בתוצאות החיפוש בגוגל.

מחיקת תוצאות מגוגל - רונן הלל מומחה לניהול מוניטין

אתר גוגל יור ניים  google your name מספק שירות של מחיקת פסקי דין מהאינטרנט ומחיקה של פסקי דין על שמכם ועל שם העסק שלכם ובכל לספק הגנה על שמכם באינטרנט.

אתרים רבים כמו תקדין,  רולינג, פסק דין, נבו, פסקים, פסיקה ועוד נוהגים לפרסם פסקי דין הלקוחים מהמאגרים של בתי המשפט ולעיתים גם להכין כתבות בנושא התביעה/פסק הדין.

מחיקת מידע משפטי מגוגל

גם עורכי דין נוהגים לשלב באתרים שלהם פסקים והחלטות בית משפט כדי לקדם את אתר האינטרנט שלהם אולם בפעולה זו הם מקדמים תכנים על חשבון כל אותם אנשים וחברות שנתבעו או מנהלים משפטים. פועל יוצא לכך הוא שנעשה שימוש לרעה בשמם לטובת קידום אתרים.

גוגל יור ניים מציעה שירות של להסיר את פסקי הדין והתביעות מהאתרים לצמיתות ולמחוק כל החלטה הנוגעת לכם.

אנו סבורים שאם אין צורך ששמכם יופיע במאגרי אינטרנט של פסקי דין אז ממש אין צורך לפגוע במוניטין הפרטי שלכם או במשפחה שלכם.

מחיקת פסקי דין מהאינטרנט מחיקת פסקי דין מהאינטרנט או במילים אחרות הסרת פסקי דין מהרשת היא פעולה שעשויה לשנות את מצב המוניטין מהקצה לקצה או להביא לשיפור של ממש בתוצאות החיפוש בגוגל. מחיקת תוצאות מגוגל - רונן הלל מומחה לניהול מוניטין אתר גוגל יור ניים google your name מספק שירות של מחיקת פסקי דין מהאינטרנט ומחיקה של פסקי דין על שמכם ועל שם העסק שלכם ובכל לספק הגנה על שמכם באינטרנט. אתרים רבים כמו תקדין, רולינג, פסק דין, נבו, פסקים, פסיקה ועוד נוהגים לפרסם פסקי דין הלקוחים מהמאגרים של בתי המשפט ולעיתים גם להכין כתבות בנושא התביעה/פסק הדין. מחיקת מידע משפטי מגוגל גם עורכי דין נוהגים לשלב באתרים שלהם פסקים והחלטות בית משפט כדי לקדם את אתר האינטרנט שלהם אולם בפעולה זו הם מקדמים תכנים על חשבון כל אותם אנשים וחברות שנתבעו או מנהלים משפטים. פועל יוצא לכך הוא שנעשה שימוש לרעה בשמם לטובת קידום אתרים. גוגל יור ניים מציעה שירות של להסיר את פסקי הדין והתביעות מהאתרים לצמיתות ולמחוק כל החלטה הנוגעת לכם. אנו סבורים שאם אין צורך ששמכם יופיע במאגרי אינטרנט של פסקי דין אז ממש אין צורך לפגוע במוניטין הפרטי שלכם. הערה חשובה בעניין מחיקת פסקי דין מגוגל לאחרונה צצו רבים המנסים להציע שירות של מחיקת פסקי דין מהאינטרנט. אנו רוצים להעלות כאן תמרור אזהרה כי לעיתים שירות זול עלול לעלות ביוקר. כמו כן כשמתחילים לבצע מחיקות באינטרנט יש לבצע אותן באופן מוחלט, כולל, ללא פספוסים וללא תקלות. בהזדמנות זו נציין כי לקוחות רבים שכבר התחילו תהליך של ניקוי פסקי דין ומחיקת פסקי דין מהאינטרנט אצל גורמים אחרים והתאכזבו -פנו אלינו לקבלת תיקונים והשלמות. אנו מצליחים למחוק הכל מגוגל כשמדובר בתכנים משפטיים ויוצא שאותם לקוחות שילמו פעמיים - בזמן יקר, בהתנהלות ובעיקר בכספם. אם אתם זקוקים למחיקת איזכורים שליליים בגוגל או למחיקת פסקי דין מהאינטרנט - ביחרו בדבר האמיתי = שירות גוגל יור ניים! לקבלת שירות הסרת שמות מגוגל, מחיקות אינטרנטיות, הסרת שמות וכתבות ממאגרים משפטיים ומחיקת תיק בית משפט מגוגל - מוזמנים לשכור את השירותים שלנו. ליצירת קשר מהיר יש למלא פרטים בטופס הנכון או להתקשר אלינו.

הערה חשובה בעניין מחיקת פסקי דין מגוגל

לאחרונה צצו רבים המנסים להציע שירות של מחיקת פסקי דין מהאינטרנט. אנו רוצים להעלות כאן תמרור אזהרה כי לעיתים שירות זול עלול לעלות ביוקר. כמו כן כשמתחילים לבצע מחיקות באינטרנט יש לבצע אותן באופן מוחלט, כולל, ללא פספוסים וללא תקלות.

בהזדמנות זו נציין כי לקוחות רבים שכבר התחילו תהליך של ניקוי פסקי דין ומחיקת פסקי דין מהאינטרנט אצל גורמים אחרים והתאכזבו -פנו אלינו לקבלת תיקונים והשלמות. אנו מצליחים למחוק הכל מגוגל כשמדובר בתכנים משפטיים ויוצא שאותם לקוחות שילמו פעמיים – בזמן יקר, בהתנהלות ובעיקר בכספם.

אם אתם זקוקים למחיקת איזכורים שליליים בגוגל או למחיקת פסקי דין מהאינטרנט – ביחרו בדבר האמיתי = שירות גוגל יור ניים!

לקבלת שירות הסרת שמות מגוגל, מחיקות אינטרנטיות, הסרת שמות וכתבות ממאגרים משפטיים ומחיקת תיק בית משפט מגוגל – מוזמנים לשכור את השירותים שלנו. ליצירת קשר מהיר יש למלא פרטים בטופס הנכון או להתקשר אלינו.

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא”ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!

 
Facebook
Twitter
LinkedIn

כתבות חשובות

אל תתנו לגוגל לקבוע מה יחשבו עליכם - google your name עוזרים להגן על שמו הטוב של אדם או עסק בתוצאות החיפוש בגוגל ולסייע בכל מקרה של תוכן פוגעני

איך לשפר את המוניטין באמצעות יוטיוב

שימוש ביוטיוב לצורך בניית מוניטין חיובי באו ללמוד כיצד לשפר את המוניטין האישי או העסקי באמצעות שימוש מושכל בסרטוני יוטיוב יוטיוב הוא אחד מהכלים הפופולאריים

מומחים להלוואות ופיננסים

ניהול מוניטין למגזר החרדי

ניהול מוניטין למגזר החרדי ניהול מוניטין למגזר החרדי – האינטרנט מטריד את המגזר החרדי, במיוחד שהוא כולל מידע רגיש, מסמכים משפטיים וכתבות. רבנים, אברכים, תלמידי

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות המתקדמות ביותר לקידום אתרים באינטרנט ובגוגל שלום, כאן רונן הלל ואני מומחה ניהול מוניטין בגוגל.

אל תתנו לגוגל לקבוע מה יחשבו עליכם - google your name עוזרים להגן על שמו הטוב של אדם או עסק בתוצאות החיפוש בגוגל ולסייע בכל מקרה של תוכן פוגעני

מחיקת עבר פלילי מהאינטרנט

התמודדות עם עבר פלילי קשה ומייסרת. לעיתים היא נמשכת הרבה מעבר לתקופת המשפט, ריצוי הדין, המאסר ותקופת העונש. מחיקת עבר פלילי מהאינטרנט/מחיקת עבר פלילי מגוגל

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות בכל מיני אתרים, פורומים, קבוצות, מסמכים וכדומה שמפריעים לך וחושפים מידע אישי רגיש – אנחנו

כתבות חשובות

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!