מחיקת תוצאות מגוגל

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!

 

כתבות חשובות

כתבות חשובות

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות

מחיקת תוצאות מגוגל

מחיקת תוצאות מגוגל היא תוצאה שרבים מאד רוצים להשיג ולקבל אבל נופלים בדרך מאחר והם לא יודעים למי הכי כדאי לפנות.

שני רונן הלל וב-10 השנים האחרונות לצד ניהול משרד יחסי ציבור ומיזמים שיווקיים דיגיטליים עברתי התמחות מאד מעמיקה בכל הנוגע לניהול מוניטין בגוגל.

רונן הלל מומחיות בניהול קמפיינים בדיגיטל וניהול מוניטין

במשך העשור האחרון נמנעתי מלפרסם את שירותי ודאגתי לעזור להרבה מאד אנשים שהגיעו אליי בהמלצות מפה לאוזן ומחיפושים מאד מאד ממוקדים בגוגל.

בשנים האחרונות צצו להן חברות חדשות בתחום והחלו לפרסם בגוגל ולגייס לקוחות. שוק חדש מהווה הזדמנויות חדשות וכמו כל יזם אני מברך על כך אבל בשנים האחרונות גיליתי כי נעשות אליי יותר ויותר פניות למחיקת תוצאות בגוגל, לטיפול בבעיות מורכבות ולמתן מענה מתקן לפעולות שניסו אחרים לבצע – לא תמיד בהצלחה.

בשנים האחרונות הקמתי מספר אתרים בתחום ניהול מוניטין – כולם מופיעים בגוגל ומציעים שירות של ניהול מוניטין. בחרתי לעשות זאת כדי שגם את וגם אתה תוכלו להגיע אליי בקלות יחסית – כי גם לכם מגיע שירות מקצועי הטוב ביותר.

מומחה לניהול מוניטין

אצלי – כמו שתלמדו להכיר, מילה היא מילה, התחייבות היא התחייבות והערכה מקצועית קרובה מאד למציאות ומדויקת ביותר.

אם יש לכם בעיות בגוגל – פנו אליי לקבלת מחיקת תוצאות שליליות, הדחקה של איזכורים נגטיביים וטיפול בכל מה שדורש מחיקה והסרה מהאינטרנט.

אני מבטיח לכם התייחסות מהירה, טיפול מקצועי ומענה איכותי.

אין לכם מה להפסיד. פנו עכשיו ליצירת קשר באתר ומלאו אחד מהטפסים.

ניהול מוניטין דיגיטלי רונן הלל

כל מה שחשוב לדעת על מחיקת תוצאות מגוגל ועל השירותים שלנו

השירות שלנו מציע מגוון רחב של מהלכים לקבלת תוצאות דיגיטליות המשפיעות על אתרי האינטרנט ועל גוגל.

מחיקת תוצאות שליליות מגוגל – כל מה שחשוב לדעת ולעשות על מנת לשמור על דף ראשון נקי‏ בגוגל.

הסרת תוצאות מגוגל · ניקוי האינטרנט מתוצאות חיפוש שליליות וטיפול במוניטין אישי או עסקי.

הסרת מסמכים משפטיים מאתרי חדשות, אתרים משפטיים ואתרי תוכן ומידע.

ניתן לבצע באמצעותנו של דחיקה של תוצאות חיפוש שליליות בגוגל והעברת התוכן השלילי לעמודים 2-3-4-5 וכו’.

רונן הלל תקשורת מוניטין ויחסי ציבור

במסגרת כל התהליך מבוצע פיקוח הדוק ובקרה יום יומית על מצב הנראות הדיגיטלית של כל לקוח או עסק וזאת כדי לעדכן במיידי על כל התפתחות בין אם מדובר בתוצאות חיוביות או בהעלאת קמפיינים שליליים מגמתיים פוגעניים מצד מתחרים וגורמים בעלי אינטרס לפגוע בך.

חשוב לציין כי המהלכים שאנו מבצעים להסרת תוצאות לא רצויות מגוגל נעשות במספר רמות. חלק מהמלכים שלנו ניתנים למעקב וצפייה. הרבה מאד דברים שאנו עושים נערכים מתחת לקו בשיטות השמורות לנו בלבד והכל בכפוף לחוק ובאופן שיזרז את קבלת התוצאות הרצויות ויאפשר שליטה על תוצאות החיפוש‏ בגוגל.

אנו מטפלים בלקוחות גדולים ומובילים אבל גם באנשים פרטיים הסובלים מגוגל ובאמת זקוקים לעזרה אמיתית/זקוקים להקשבה ובעיקר למענה ופתרון מהיר, ברור וחד משמעי.

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל סיטואציה בה אתם זקוקים למומחה מחיקת תוצאות שליליות מהאינטרנט – אנו מנהלים מוניטין ודואגים שהמוניטין שלך יהיה בידי המומחה לניהול מוניטין החזק ביותר.

ניהול מוניטין בשיטת רונן הלל - אתה היהלום שלנו

אין אצלנו משחקים, אין אצלנו עבודה ללא תיאום ציפיות ואין אצלנו הבטחות שווא. לכל מילה שלנו יש משמעות והתחייבות לתוצאה.

אם אתה מעוניין להסיר תמונה מהאינטרנט, למחוק סרטון, להסיר קישור או אפילו להסיר פרופיל או דף אינטרנט מתוצאות החיפוש של Google – אנו נותנים לך כתובת אחת קלה וברורה בה תקבל את כל התשובות והפתרונות.

אנו מומחים בכל הנוגע למחיקת תוכן פוגעני, לשון הרע, תגובות מגמתיות משמיצות, סרטונים סקסיסטיים, תוכן לא ראוי ומחיקת מידע אישי.

גם אם מישהו מעוניין להתנקם בך או פוגע בך בזדון בגוגל – לנו סל שלם של פתרונות עבורך!!!

היכנסו עכשיו לאחת מהטפסים ליצירת קשר או התקשרו אל רונן הלל על מנת להסיר תוצאות שליליות מגוגל/להדחיק כתבות מגמתיות ולהוריד תוכן פוגעני מכל סוג.

אם חיכית עד עכשיו – אנו אומרים לך שאין לך שום סיבה להמשיך לסבול.  קבלו מאיתנו מטריה של שירותים דיגיטליים חדשניים להסרת כתבות מגוגל ולאיתור פתרונות לבעיות הנגרמות בשל תוצאות חיפוש שליליות.

פנו אלינו במיידי לקבלת תוצאות!!!

מחיקת תוצאות מגוגל, הסרת שמי מגוגל, מחיקת מידע מהאינטרנט, הסרת תוצאות שליליות בגוגל, איך מוחקים מגוגל, הסרת תוכן מיושן, איך למחוק תמונה מגוגל תמונות, איך מוחקים פסקי דין מהאינטרנט, איך למחוק תמונות מגוגל פלוס ובעיות הרבה יותר מורכבות.

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא”ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!

 
Facebook
Twitter
LinkedIn

כתבות חשובות

אל תתנו לגוגל לקבוע מה יחשבו עליכם - google your name עוזרים להגן על שמו הטוב של אדם או עסק בתוצאות החיפוש בגוגל ולסייע בכל מקרה של תוכן פוגעני

איך לשפר את המוניטין באמצעות יוטיוב

שימוש ביוטיוב לצורך בניית מוניטין חיובי באו ללמוד כיצד לשפר את המוניטין האישי או העסקי באמצעות שימוש מושכל בסרטוני יוטיוב יוטיוב הוא אחד מהכלים הפופולאריים

מומחים להלוואות ופיננסים

ניהול מוניטין למגזר החרדי

ניהול מוניטין למגזר החרדי ניהול מוניטין למגזר החרדי – האינטרנט מטריד את המגזר החרדי, במיוחד שהוא כולל מידע רגיש, מסמכים משפטיים וכתבות. רבנים, אברכים, תלמידי

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות המתקדמות ביותר לקידום אתרים באינטרנט ובגוגל שלום, כאן רונן הלל ואני מומחה ניהול מוניטין בגוגל.

אל תתנו לגוגל לקבוע מה יחשבו עליכם - google your name עוזרים להגן על שמו הטוב של אדם או עסק בתוצאות החיפוש בגוגל ולסייע בכל מקרה של תוכן פוגעני

מחיקת עבר פלילי מהאינטרנט

התמודדות עם עבר פלילי קשה ומייסרת. לעיתים היא נמשכת הרבה מעבר לתקופת המשפט, ריצוי הדין, המאסר ותקופת העונש. מחיקת עבר פלילי מהאינטרנט/מחיקת עבר פלילי מגוגל

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות בכל מיני אתרים, פורומים, קבוצות, מסמכים וכדומה שמפריעים לך וחושפים מידע אישי רגיש – אנחנו

כתבות חשובות

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!