איך למחוק מידע מגוגל

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!

 

כתבות חשובות

כתבות חשובות

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות

איך למחוק מידע מגוגל

אתר google your name   מציע שירות ייחודי של טיפול בכל ההיבטים הנוגעים לתכנים המופיעים במנוע החיפוש של גוגל. אם יש  לכם בעיה הנוגעת לפרסומים שליליים בגוגל, תכנים פוגעניים המופיעים בגוגל ומסמכים אותם תרצו להסיר ממנוע  החיפוש של גוגל – אנו הכתובת עבורכם.

אנו מציעים שירות ייחודי של מחיקת תכנים מגוגל, הדחקת אזכורים שליליים, ניהול מוניטין ושירותים של יצירת בולטות או העלמת תכנים/כתבות ומידע בגוגל.

מחיקה מאתר אינטרנט

google your name  ניהול מוניטין

אם פרסמו נגדכם כתבות שליליות, טוקבקים רעים, תגובות נזעמות, הכחשות על שירות, טיפול או מענה או כל תוכן המהווה פגיעה בכם או במותג שלכם -לנו יש פתרונות יצירתיים להציע כדי לשמור על התדמית ברשת וכדי להגן על המוניטין.

השירות שלנו ניתן בתשלום ומבוצע על ידי מומחה לניהול מוניטין בגוגל המכיר היטב את עולמות התוכן, הטכנולוגיה והלוגיקה. שיטות העבודה שפיתחנו ב-google your name מעמידים אותנו – גוגל יור ניים – בחזית בכל הקשור להתנהלות התקשורתית ברשת.

אנו עוזרים ופותרים בעיות בגוגל לאנשים פרטיים בכל מצב ובכל שלב בחיים, ללקוחות עסקיים, לבעלי משרות בשירות הציבורי, לבכירים ובעצם לכל מי שיש לו בעיה עם גוגל ונתקל בדלת אטומה.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ממש עכשיו כדי לספר לנו על הבעיה שלכם וכדי לקבל פתרון הטוב ביותר שניתן להשיג.

השירות שלנו ניתן בדיסקרטיות מלאה ועם התחייבות למקסימום תוצאות והישגים עד לפתרון הבעיה.

לוגו הסרת תוצאות שליליות מגוגל

הכירו את גוגל

חברת גוגל Google הינה תאגיד רב-לאומי אמריקאי בבעלותה של חברת האם אלפאבית.  גוגל היא מובילה עולמית ושולטת על מגוון רחב מאד של תחומים. בין היתר היא שולטת ומספקת שירותי חיפוש מידעופרסום באינטרנט, רשתות חברתיות מקוונות (“גוגל+”) ומערכת הפעלה אנדרואיד למכשירים ניידים וגם את דפדפן האינטרנט גוגל כרום שמהווה מותג נפרד שכולל גם את מערכת ההפעלה ללפטופים “כרום OS”.

לחברת גוגל מגוון עצום של מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט ואת עיקר הונה היא מייצרת הודות לפרסום ברשת שירותי הפרסום שלה – AdWords.

גוגל נוסדה בשנת 1998 על ידי לארי פייג’ וסרגיי ברין, בעת שלמדו באוניברסיטת סטנפורד, והפכה לחברה ציבורית באוגוסט 2004. הצהרת הכוונות הרשמית של החברה היא “לארגן את כלל המידע העולמי ולהופכו לנגיש ויעיל לכלל העולם” בשנת 2006 עבר מטה החברה למשכנו הנוכחי במאונטיין ויו, קליפורניה.

מחיקה מגוגל, ניהול מוניטין, הסרת כתבות שליליות

גוגל הפכה מלמובילה העולמית הודות לצמיחה המסיבית בהכנסותיה הגדולות מפרסום, מה שאיפשר לה להשתלב בתחומים נוספים ואף להוביל בהם.

החברה מציעה מספר מוצרי-אינטרנט, כגון שירות האימייל “ג’ימייל”, הרשת החברתיות “גוגל+”, אתר הווידאו “YouTube” ואתר הבלוגים Blogspot של חברת Blogger, שנרכשה על ידי גוגל בשנת 2003. גוגל מציעה גם תוכנות שולחניות כגון הדפדפן “גוגל כרום”, תוכנת ארגון ועריכת תמונות – “פיקסה” ותוכנת מסרים מיידיים – “גוגל טוק” (שהוחלפה על ידי “Hangouts”).

כמו כן גוגל מובילה את פיתוחה של מערכת ההפעלה לטלפונים סלולריים “אנדרואיד”, מערכת ההפעלה למחשבים “Chrome OS” מערכת ההפעלה לטלוויזיות “Google TV” ומנסה לפתח משקפיים חכמים – גוגל גלאס.

אתרה הראשי של גוגל, google.com, הוא האתר הנצפה ביותר באינטרנט, ובין רשימת 100 האתרים הנצפים ביותר בעולם ניתן למצוא את אתרי גוגל המותאמים למדינות השונות (כמו google.co.in, google.co.uk) ואתרים אחרים שבבעלות גוגל כגון YouTube, ‏Blogger ו-Orkut‏.

מרכזיותה של החברה בשוק האינטרנט העולמי גוררת עניין רב בתרבות העולמית ופעילותה מסוקרת בחדשות תדיר. החברה זכתה אף לביקורות בשלל נושאים, בין היתר בענייני פרטיות, זכויות יוצרים וצנזורה.

גוגל החלה את דרכה בינואר 1996 כפרויקט מחקר של צמד היזמים האמריקאים-יהודים לארי פייג’ וסרגיי ברין, בעת שהיו שניהם דוקטורנטים באוניברסיטת סטנפורד שבקליפורניה. בעוד שמנועי חיפוש קונבנציונליים מדרגים את התוצאות לפי כמות הפעמים ששאילתת החיפוש הופיעה בדף, פייג’ וברין הגו מערכת טובה יותר לניתוח היחסים והקשרים שבין אתרים. הם קראו למערכת החדשה “PageRank”, שבה הרלוונטיות של כל אתר נקבעה על ידי כמות הדפים (וחשיבותם) המקשרים בחזרה לאותו אתר. בתחילה השניים קראו למנוע החיפוש שלהם “BackRub”, “עיסוי גב”, משום שהמערכת שפיתחו בדקה את מספר האתרים המקשרים לאתר מסוים כדי לקבוע את חשיבותו של אותו אתר. לאחר מכן השם שונה לגוגל, שיבוש של המספר “גוגול” – אחד ואחריו מאה אפסים. השם נבחר כדי להראות שמטרת מנוע החיפוש היא להנגיש את כמויות המידע הגדולות שבאינטרנט לציבור. עוד בחיתוליו, מנוע החיפוש התארח על השרת של אוניברסיטת סטנפורד, בכתובת google.stanford.edu‏. החברה נוסדה בספטמבר 1998, ומשרדי החברה שכנו במוסך של חברה משותפת (סוזן ווייציצקי) במנלו פארק, קליפורניה. 13 שנים לאחר מכן, במאי 2011, ביקרו באתרה הראשי של גוגל יותר ממיליארד משתמשים.

יושב ראש החברה הוא ד”ר אריק שמידט, לשעבר מנכ”ל חברת נובל. בנוסף על משרדיה הראשיים, מחזיקה החברה משרדים בדבלין שבאירלנד ומרכזי פיתוח במקומות שונים, בהם ישראל.

ב־19 באוגוסט 2004 הנפיקה Google בפעם ראשונה את מניותיה לציבור לפי שווי שוק של 23.1 מיליארד דולר. מניות החברה נסחרות בבורסת נאסדאק תחת הסמל GOOG. שווי השוק של החברה נכון ליולי 2007 היה 160 מיליארד דולר.

באוקטובר 2006 רכשה חברת גוגל את אתר YouTube בעסקת חילופי מניות תמורת 1.65 מיליארד דולר.

הסרת תוצאות שליליות בגוגל

מנוע החיפוש של גוגל

המוצר בזכותו התפרסמה החברה הוא מנוע החיפוש “גוגל”, שהפך למנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברשת האינטרנט זמן קצר לאחר השקתו.

מנוע החיפוש כה דומיננטי שבאנגלית המילה Google משמשת כפועל שמשמעותו לחפש ברשת, ובעברית הפועל “גיגול” או “לגגל”, הנמצא בשימוש בשפה היומיומית, נגזר משמה של החברה.

מנוע החיפוש “גוגל” מבוסס על טכנולוגיה המכונה PageRank (שיטת דירוג הנקראת על שם ממציאה לארי פייג’), שיטה הקובעת את “חשיבותו” של דף אינטרנט על בסיס אלגוריתם סטטיסטי. הרעיון שעומד בבסיס האלגוריתם הוא ספירה של מספר הפעמים בהם מגיעים אל הדף בשיטוט אקראי ברשת. מדד כזה, לוקח בחשבון שיקולים גלובאליים של המבנה הכולל של הרשת ולא רק שיקולים לוקאליים כמו מספר ההפניות לאותו דף.

מנוע החיפוש של גוגל מושך קהל גדל והולך של משתמשים, בזכות איכות תוצאותיו וממשק המשתמש הפשוט שלו. בשנת 2000 החלה גוגל לפרסם מודעות טקסט פשוטות, על פי מילות החיפוש, בצד תוצאות החיפוש שהציגה. בנוסף, קיימת אפשרות להציג אתר, תמורת תשלום, ברשימה נפרדת בראש תוצאות החיפוש.

פעמים רבות, בזמן כתיבת מחרוזת החיפוש, מציע גוגל להשלים אותה על פי מחרוזות השמורות אצלו. למנוע החיפוש ממשק משתמש בשפות רבות, ובהן עברית.

בדף הבית של מנוע החיפוש נכללים, בנוסף לחיפוש הכללי באינטרנט, גם מדורים אחדים:

  • חיפוש חדשות: גוגל חדשות הוא אתר חדשות של גוגל, אשר מאגד לתוכו חדשות מאתרי חדשות רבים ומסדר אותם לפי אלגוריתם מיוחד.
  • חיפוש תמונות: גוגל תמונות מאפשר חיפוש תמונות ברשת.
  • גוגל מפות
  • כונן גוגל
  • חיפוש וידאו: בעבר היה קיים השירות גוגל וידאו, אך לאחר שהחברה רכשה את אתר הסרטונים הפופולרי YouTube, פחת השימוש בגוגל וידאו. בשנת 2012 הודיעה החברה על ביטול השירות של גוגל וידאו ו-YouTube הפך להיות שירות הווידאו הרשמי של גוגל.

במכשירים ניידים (טלפונים ו”טבלטים”) ובמחשבים שולחניים, בתוך דפדפן “כרום” – גוגל גם מציגה את שרות Google Now המהווה סוג של “עוזר וירטואלי” המציג “כרטיסי מידע” ואתרעות מתפרצות לגבי נושאים שלדעת “גוגל” עשויים לעניין את המשתמש. Google Now כולל גם הפעלה קולית, יכולת לחיפוש קולי ויכולת “לשוחח” עם המשתמש בשפה “כמעט טבעית”.

בסה”כ, גוגל עושה מאמצים ניכרים לשמור את המשתמש “בתוך” האתר שלה.

הכירו את שירותי פרסום של גוגל 

  • Google Adwords: פרסום במנוע החיפוש שלה
  • Google AdSense: גוגל מאפשרת לבעלי אתרים להוסיף לאתרם פרסומות, ולקבל תשלום על כל לחיצה של הלקוח על אחת מפרסומות אלו. ניתן גם להוסיף תיבת חיפוש לאתר, ואם גולש יחפש מידע וילחץ על קישור ממומן, בעל האתר יתוגמל על כך.

בנוסף למנוע החיפוש מספקת גוגל שירותים נוספים, כגון סרגל כלים הניתן להתקנה בדפדפן, שירותי תרגום מכונה עבור מספר שפות, קבוצות דיון, מדריך אתריםידני, דואר אלקטרוני בשם Gmail, גוגל חדשות.

  • YouTube: אתר הווידאו השיתופי המוביל ברשת, אותו רכשה החברה באוקטובר 2006, בעסקת חילופי מניות בסך 1.65 מיליארד דולר.
  • Gmail: (ג’ימייל) מאפשר גישה בעזרת דפדפן לתיבת דואר אלקטרוני בעלת קיבולת של כ- 15 ג’יגה בייט, שגדלה באופן קבוע. בנוסף ניתן להשתמש בתיבה זו באמצעות פרוטוקולי POP3 ו-IMAP, אשר נתמכים על ידי כל תוכנות הדואר האלקטרוני.
  • גוגל+ הרשת החברתית של גוגל המתחרה בפייסבוק ומתממשקת עם מרבית השירותים של גוגל. מאפשרות בין השאר לקיים שיחות ווידאו מרובות משתתפים, לשתף תמונות, ועוד.
  • גוגל כרום: דפדפן מבית גוגל אשר נכתב על מנוע V8 שפותח עבורו. הדפדפן נחשב מהיר במיוחד.
  • גוגל מפות: מציג את מפת העולם במספר שכבות מידע, מאפשר חיפוש וניווט.
  • יומן גוגל: מאפשר ניהול יומן ברשת.
  • כונן גוגל: מאפשר לפתוח ולנהל בחינם מסמכים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות באינטרנט – כתחליף לתוכנות אופיס של מיקרוסופט וכן שירות של אחסון קבצים בענן.
  • Blogger: מאפשר יצירת בלוג אישי.
  • גוגל תרגם: מאפשר תרגום מכונה המבוסס על סטטיסטיקה. השירות מיועד גם לתרגום דפי אינטרנט שלמים.
  • Google Earth היא תוכנה חינמית מדמה כדור גלובוס אותה קנתה גוגל מחברת keyhole. התוכנה מאפשרת לצפות בתצלומי לוויין של כדור הארץ, ואף ניתן להתקרב למיקום מסוים קרוב עד לרמת הרחוב בעזרת תצלומי לוויין ותצלומי אוויר רגילים. נכון ליולי 2005 היה ניתן לצפות לפרטי פרטים (דהיינו – תצלומי אוויר) רק במקומות נבחרים מעטים (צרפת, הוותיקן, הפירמידות בגיזה וכו’) בעוד בשאר האזורים (תל אביב, ביירות וכו’) היו תצלומי לוויין מפורטים פחות, או תצלומי אוויר מגובה רב בלבד. עם הזמן התפתחה התוכנה מאוד, כך שניתן לצפות בצילומים בעלי רזולוציה ורמת פירוט גבוהים כמעט בכל מקום בעולם. לתוכנה נוספו אפשרות רבות: הצגת מקומות נבחרים בעולם בתלת-מימד, צפייה בתמונות שהעלו המשתמשים, גבולות מדיניים ומוניציפליים והצגת שכבות מידע על גבי המפה או תצלום הלוויין הכוללות: סמלונים של מקומות לינה, מסעדות, אתרים ארכאולוגיים, ועוד. בנוסף לגרסה הבסיסית, הניתנת חינם, ישנן שתי גרסאות מורחבות של התוכנה שהן בתשלום: Google Earth Plus, בעלת מערכת GPS, ביצועים גרפיים משופרים ויכולות הדפסה משופרות, ו-Google Earth Pro העסקית.
  • Picasa תוכנה לניהול תמונות במחשב ואתר. התוכנה מאפשרת יצירת אלבומים בקלות, עריכת תמונות, חיפוש תמונות במהירות והצגת תמונות בפני אנשים. התוכנה מושלמת על ידי אתר ייעודי המאפשר את אחסון התמונות והצגתן, הן ישירות באתר והן מתוך גוגל+. מדובר בתוכנה מאוד קלה ושימושית לבעלי מצלמות דיגיטליות או לאנשים שמאחסנים הרבה תמונות במחשב.
  • Google Play: היא חנות האפליקציות (וגם המוצרים) הרשמית של גוגל לאנדרואיד, הנכללת בתוך המכשירים, google play מתחרה בחנות האפליקציות App Store של אפל.
  • Google Wallet מאפשר העברת כספים ותשלום דרך האינטרנט (מחליף את Google Checkout), השירות דומה לשירות הוותיק PayPal ומתחרה בו.
  • Google Cloud Platform חבילת שירותי ענן ומוצרים לעסקים המאפשרים להריץ יישומים, מכונות וירטואליות, אלגוריתמים ומערך מחשוב ארגוני על התשתית של גוגל.

קורא יקר, אם אתה חרד לשם שלך ורוצה לקחת אחריות על השם שלך, הקריירה שלך והמוניטין שלך – יש לך רק נאמן דרך אחד שיכול לעזור לך מאד בכל שלב.

כאן רונן הלל –מומחה למוניטין בגוגל ומומחה לתקשורת. אני מזמין אותך להתקשר אליי עכשיו ולהזמין אותי לכוס קפה.

זה הכל. מכאן כל הדרכים פתוחות וכל האפשרויות למוניטין חיובי סלולות לפנייך.

הנייד הפרטי שלי – רונן הלל 052-2508109.

הדוא”ל האישי שלי  ronen@rhpr.co.il

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!

 
Facebook
Twitter
LinkedIn

כתבות חשובות

אל תתנו לגוגל לקבוע מה יחשבו עליכם - google your name עוזרים להגן על שמו הטוב של אדם או עסק בתוצאות החיפוש בגוגל ולסייע בכל מקרה של תוכן פוגעני

איך לשפר את המוניטין באמצעות יוטיוב

שימוש ביוטיוב לצורך בניית מוניטין חיובי באו ללמוד כיצד לשפר את המוניטין האישי או העסקי באמצעות שימוש מושכל בסרטוני יוטיוב יוטיוב הוא אחד מהכלים הפופולאריים

מומחים להלוואות ופיננסים

ניהול מוניטין למגזר החרדי

ניהול מוניטין למגזר החרדי ניהול מוניטין למגזר החרדי – האינטרנט מטריד את המגזר החרדי, במיוחד שהוא כולל מידע רגיש, מסמכים משפטיים וכתבות. רבנים, אברכים, תלמידי

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות המתקדמות ביותר לקידום אתרים באינטרנט ובגוגל שלום, כאן רונן הלל ואני מומחה ניהול מוניטין בגוגל.

אל תתנו לגוגל לקבוע מה יחשבו עליכם - google your name עוזרים להגן על שמו הטוב של אדם או עסק בתוצאות החיפוש בגוגל ולסייע בכל מקרה של תוכן פוגעני

מחיקת עבר פלילי מהאינטרנט

התמודדות עם עבר פלילי קשה ומייסרת. לעיתים היא נמשכת הרבה מעבר לתקופת המשפט, ריצוי הדין, המאסר ותקופת העונש. מחיקת עבר פלילי מהאינטרנט/מחיקת עבר פלילי מגוגל

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות בכל מיני אתרים, פורומים, קבוצות, מסמכים וכדומה שמפריעים לך וחושפים מידע אישי רגיש – אנחנו

כתבות חשובות

קידום אתרים

קידום אתרים קידום אתרים אורגני בגוגל – הכירו את השיטות

הורדת כתבות

הורדת כתבות הורדת כתבות מהאינטרנט – אם יש כתבות ישנות

למחיקה מגוגל מלאו פרטים

ניהול מוניטין בגוגל, מחיקת מסמכים והסרת תוצאות שליליות!